FestiHal

FestiHal holdes som en original indendørs sommerfestival med den kendte festivalstemning, musik fra festivalscenen, glade gæster og ikke mindst hygge og socialt samvær på en unik og utraditionel måde. FestiHal er den eneste event af sin slags i Danmark!

Hele hallen og indgangsområdet bliver smukt pyntet i festival ”look”, der dufter af sol og sommer. Næsten alt leveres af Nem-Fest fra start, og indtil sidste gæst er gået hjem.

Vi hjælper desuden med supervision af jeres frivillige hjælpere igennem hele processen.

Ved ankomst er den smukke "festivalplads" udsmykket, så den er klar til at skabe en stemning i top. Gårdhaven med de rødternede duge, strandområdet og parasollerne giver FestiHal sit helt eget udtryk.

Festivalscenen er festens omdrejningspunkt, hvor der klappes i takt til musikken, mens maden fra StreetFood vognene nydes i festivalstolene på picnic-området. Det hele kan afsluttes med et slag golfputting, en kop kaffe eller en iskold gin/tonic.

Fra start af FestiHal-arrangementet vil vores fantastiske 5/8 mands festivalorkester, DJ og vores konferencier skabe den helt rette festivalstemning. På plakaten vil der være numre fra velkendte bands som bl.a. ABBA, DAD, Tina Dickow, Dodo & The Dodo’s, Thomas Helmig, Johnny Madsen, Rasmus Seebach, Lukas Graham og Ed Sheeran og mange flere. Senere på aftenen spiller XLENT og festival DJ’en populært dansemusik fra de sidste fire årtier.

Nem-Fest står for næsten alt, bl.a:

  • Autentisk Festivaldekoration af festlokalet og indgangsområdet (se billederne).
  • Vi betjener og opstiller hele barområdet inkl. TV skærme og LIVE streaming på jeres Facebook side.
  • Aktiviteter, herunder golfputtnig, slå-søm-i, strand og badebolde.
  • Online billetsystem.
  • Livlig underholdning, som får gæsterne i en høj stemning.
  • 1.000 stk. trykte flyers 
  • Formøde og løbende supervision.
  • Område med slå-søm-i-træstub
  • Partyband 5 eller 7 mandspartyband eller DJ, spiller populærmusik NON STOP 7 timer.

Som arrangør står i for lidt, bl.a.: 

  • Sælge billetterne. 
  • Skaffe et lokale, hvor festen kan holdes i, som indeholder toiletter og garderobe.
  • Skaffe i alt ca. 20 frivillige hjælpere til bordækning samt serveringen.
  • Skaffe en spiritusbevilling til festen.
  • Stille borde/bænke el. stole til rådighed og afdække gulvet om nødvendigt.
  • Skaffe et rullestillads 2x2,5 meter. 
  • Betale og opstille godkendt scene 10x6 meter.
  • Og lidt mere praktisk hjælp.

Dette er den bedste opskrift på en uforglemmelig aften, som vil blive snakket om i lang tid!

 

Få et uforpligtende tilbud

Skal vi komme med et konkret tilbud på din næste fest?
Tag fat i os, så kan vi sammen tale om rammerne for arrangementet og give en fast pris pr. kuvert.

Kontakt os

Få et uforpligtende tilbud
bubble