40 års erfaring inden for eventbranchen

Nem-Fest blev skabt med det formål, at det skal være nemt at holde en fest for sine medarbejdere, foreningsmedlemmer, gæster eller andre. Og samtidig skal der ikke gåes på kompromis med hverken kvalitet og kreativitet.

Hos Nem-Fest har vi en professionel tilgang til det at stable en fest på benene, og vores mangeårige erfaring i eventbranchen gør, at vi kender til alle muligheder – og faldgruberne, som kan være forbundet med at arrangere en fest.

Vi arbejder bl.a. sammen med XLENT EVENT & COOLDRINKS, som er en del af vores komplette Setup. 

 

 

Om os
Om os
Om os
Om os

Hvem står bag Nem-Fest?

Nem-Fest blev stiftet i 2013 af Bo Bonde Wulf, som har 40 års erfaring inden for event- og restaurationsbranchen. Med sig har han stor erfaring inden for afholdelse af såvel festivaler med adskillige tusinder samt forskellige typer events fra 100 – 1500 personer.

Vores dygtige stab af medarbejdere har været med os hele vejen og deltaget i alt fra de helt store til de mere intime fester. De står også klar til at hjælpe jer og sikre, at planlægning og afvikling af festen bliver så problemfrit som muligt.

Kontakt os

Hvem står bag Nem-Fest?

Har du spørgsmål til Nem-Fest? 

Hvordan fungerer Nem-Fest?

Nem-Fest er et skræddersyet koncept, hvor vi i samarbejde med dig arrangerer en fest. Vi er eksperter i temafester for firmaer, foreninger og venues. Læs mere om pakker og priser til firmafester her

Hvilke pakker kan jeg vælge?

Det er (næsten) kun fantasien, som sætter grænsen for, hvordan jeres næste fest kan være! Vi har dog bred erfaring med forskellige fester, temaer og opsætninger, og du kan få inspiration til din næste fest her. Søger du på vegne af en forening eller organisation, kan du læse mere her.

Hvem får del i overskuddet?

Vi tilbyder 100% indtjeningsgaranti ved organisationer og foreninger, som afholder en fest med os som samarbejdspartner. Se, hvor meget I kan tjene til foreningskassen via vores smarte beregner.

Hvad koster en fest?

Vores priser varierer meget, da det altid afhænger af dine ønsker og behov. I får derfor altid fra start en fast pris pr. kuvert, som er afstemt ud fra jeres ønsker til mad, underholdning, venue og andet. Ønsker du et tilbud på jeres næste fest, er du altid velkommen til at kontakte os.

Står I også for lokaler?

Der er jer som finder Venue og betaler for dette. Vi hjælper dog gerne med at finde det helt rigtige sted.

Hvad med personale?

Nem-Fest stiller gerne op med serveringspersonale og koordinatorer, som før, under og efter kan stå for alt det praktiske. Er I forening eller organisation, forventes det dog, at I leverer ca. 15 frivillige v/ 300 pers.

Hvem står for maden?

Nem-Fest står for maden, medmindre andet er aftalt. I må dog gerne bruge jeres egen lokale madleverandør, hvor der så vil blive lavet en ny afregningsaftale.

Kan jeg få musik og underholdning?

Ja! Vi samarbejder med flere livebands og DJ's, som kan bookes til festen og fyre op for den gode stemning. Vi hjælper også gerne med at skaffe den helt rigtige underholdning til festen.

Hvem skaffer spiritusbevilling?

Det er jer som arrangør, der har ansvar for at skaffe en spiritusbevilling, samt alle andre offentlige tilladelser, hvis der skulle være brug for det.

Hvem sælger billetter?

Der er jer som arrangør, der er billetsælger. Nem-Fest har dog eventbilletten.dk, som I kan bruge gratis, dog med et billetgebyr på for kunden. Vi sætter det hele op for jer.

Afholder I fester i hele Danmark?

Ja, vi kører ud i hele landet, og arrangerer fester for alle, uanset geografisk location.

Hvem leverer drikkevarer?

Nem-Fest står gerne for levering af drikkevarer. Vi kommer med vores store drikkevarer koncept, med cocktails – importeret tysk øl – shots, klippekoret osv. Vi har desuden vores eget supervisor personale i samarbejde med jeres frivillige.

Hvor lang tid skal I bruge på opsætning?

Vi starter typisk med opsætningen på selve festdagen, hvor det tager ca. 5 timer at opstille det hele. Vi tager det hele ned igen efter festens afslutning.

Binder vi os til en flerårig aftale?

Vi laver altid kontrakter, som I ønsker det.

Hvor mange skal vi være for at få indtjeningsgaranti?

Ved foreningsfester er alle vores tal udregnet ud fra et deltagerantal på min. 300 betalende gæster, til en billetpris på 345 kr. inkl. menu. Bliver I et mindre antal, laver vi en ny beregning til jer.

Hvornår får vi vores indtjening?

Ved Fest med fordel går pengene løbende ind på jeres konto, og vi laver den færdige afregning sidste hverdag, inden festen afholdes, så jeres indtjening er på plads.

Hvad nu hvis vi ikke kan sælge arrangementet?

Vi har afbestillingsregler i vores kontrakter, så I kan komme ud af en aftale til en fair pris.

Få et uforpligtende tilbud

Skal vi komme med et konkret tilbud på din næste fest?
Tag fat i os, så kan vi sammen tale om rammerne for arrangementet og give en fast pris pr. kuvert.

Kontakt os

Få et uforpligtende tilbud
bubble