Venues og kultursteder

Har I brug for en ekstra hånd og fast party-planner, som kan varetage alt det praktiske i forbindelse med større arrangementer og fester for jeres gæster? Vi er altid åbne for samarbejder med venues, hvor vi som party planner gerne kommer ud på alle lokationer i hele landet og hjælper jer med at sætte gang i festen.

Hold fester, der imponerer jeres gæster

Nem-Fest samarbejder med nogle af landet største venues og kultursteder rundt i hele Danmark. Og vi hjælper også gerne jer som kultursted eller institution med at holde en fest, der overrasker og imponerer jeres gæster. 

Uanset hvad anledningen og konceptet for festen er, så har vi et netværk af erfarne, kreative leverandører og samarbejdspartnere, som vi kan trække på og sammensætte en fest udover det sædvanlige. Så du kan roligt overlade festplanlægning til os. 

Kontakt os her

Venues
Venues
Venues
Venues
Venues
Venues
Venues

Har du spørgsmål til Nem-Fest? 

Hvordan fungerer Nem-Fest?

Nem-Fest er et skræddersyet koncept, hvor vi i samarbejde med dig arrangerer en fest. Vi er eksperter i temafester for firmaer, foreninger og venues. Læs mere om pakker og priser til firmafester her

Hvilke pakker kan jeg vælge?

Det er (næsten) kun fantasien, som sætter grænsen for, hvordan jeres næste fest kan være! Vi har dog bred erfaring med forskellige fester, temaer og opsætninger, og du kan få inspiration til din næste fest her. Søger du på vegne af en forening eller organisation, kan du læse mere her.

Hvem får del i overskuddet?

Vi tilbyder 100% indtjeningsgaranti ved organisationer og foreninger, som afholder en fest med os som samarbejdspartner. Se, hvor meget I kan tjene til foreningskassen via vores smarte beregner.

Hvad koster en fest?

Vores priser varierer meget, da det altid afhænger af dine ønsker og behov. I får derfor altid fra start en fast pris pr. kuvert, som er afstemt ud fra jeres ønsker til mad, underholdning, venue og andet. Ønsker du et tilbud på jeres næste fest, er du altid velkommen til at kontakte os.

Står I også for lokaler?

Der er jer som finder Venue og betaler for dette. Vi hjælper dog gerne med at finde det helt rigtige sted.

Hvad med personale?

Nem-Fest stiller gerne op med serveringspersonale og koordinatorer, som før, under og efter kan stå for alt det praktiske. Er I forening eller organisation, forventes det dog, at I leverer ca. 15 frivillige v/ 300 pers.

Hvem står for maden?

Nem-Fest står for maden, medmindre andet er aftalt. I må dog gerne bruge jeres egen lokale madleverandør, hvor der så vil blive lavet en ny afregningsaftale.

Kan jeg få musik og underholdning?

Ja! Vi samarbejder med flere livebands og DJ's, som kan bookes til festen og fyre op for den gode stemning. Vi hjælper også gerne med at skaffe den helt rigtige underholdning til festen.

Hvem skaffer spiritusbevilling?

Det er jer som arrangør, der har ansvar for at skaffe en spiritusbevilling, samt alle andre offentlige tilladelser, hvis der skulle være brug for det.

Hvem sælger billetter?

Der er jer som arrangør, der er billetsælger. Nem-Fest har dog eventbilletten.dk, som I kan bruge gratis, dog med et billetgebyr på for kunden. Vi sætter det hele op for jer.

Afholder I fester i hele Danmark?

Ja, vi kører ud i hele landet, og arrangerer fester for alle, uanset geografisk location.

Hvem leverer drikkevarer?

Nem-Fest står gerne for levering af drikkevarer. Vi kommer med vores store drikkevarer koncept, med cocktails – importeret tysk øl – shots, klippekoret osv. Vi har desuden vores eget supervisor personale i samarbejde med jeres frivillige.

Hvor lang tid skal I bruge på opsætning?

Vi starter typisk med opsætningen på selve festdagen, hvor det tager ca. 5 timer at opstille det hele. Vi tager det hele ned igen efter festens afslutning.

Binder vi os til en flerårig aftale?

Vi laver altid kontrakter, som I ønsker det.

Hvor mange skal vi være for at få indtjeningsgaranti?

Ved foreningsfester er alle vores tal udregnet ud fra et deltagerantal på min. 300 betalende gæster, til en billetpris på 345 kr. inkl. menu. Bliver I et mindre antal, laver vi en ny beregning til jer.

Hvornår får vi vores indtjening?

Ved Fest med fordel går pengene løbende ind på jeres konto, og vi laver den færdige afregning sidste hverdag, inden festen afholdes, så jeres indtjening er på plads.

Hvad nu hvis vi ikke kan sælge arrangementet?

Vi har afbestillingsregler i vores kontrakter, så I kan komme ud af en aftale til en fair pris.

Hej Bo,

"TUSIND tak for i går. Jeg beklager at jeg ikke fik sagt det til dig direkte, men det var intet mindre end fantastisk med maden i går.

Det var lige i skabet og vores kolleger fra DHL var rigtig god tilfreds.

Så tusind tak igen – det er en fornøjelse at booke til jer år efter år og altting bare spiller.

Jeg håber i er klar igen næste år i august, når DHL Stafetten løber af stablen igen" ?

Louise Nørrevang Jensen

Ocean Freight Process Manager

 

"Vores første Oktoberfest med 500 deltagere gik fantastisk i samarbejde med Nem-Fest, Cooldrinks og Xlent.

Et team som var meget kompetente og samtidig hyggelige at afvikle en stor fest med.

Deltagerne blev overrasket over hvor gennemført setuppet var og flere har allerede sat kryds til næste år.

- Jacob Rosenholm Jensen - DGI Huset Vordingborg

 

 

DHL Stafetten 2023
Oktoberfest i DGI Huset Vordingborg
bubble